جام موفقیت

بهترین شبکه انگیزشی ایران

جام موفقیت

بهترین شبکه انگیزشی ایران

جام موفقیت

😎ما اولین نیستیم
اما بهترینیم😎
⭕اهداف:
✅ایجاد انگیزه
✅ارائه روش های کسب موفقیت
✅ارائه ایده کاری

پربیننده ترین مطالب

کارآفرینان موفق (۱۵)

جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۰۰ ب.ظ


🌟آقای علی سالک نجات (قسمت دوم)


در سال۱۳۴۶، ما کارگاه بزرگى را در جاده ائل گلى تبریز خریدارى کردیم و اولین خط اتوماتیک تولید آبنبات و تافى را دایر کردیم. از سال ۱۳۵۱ توسعه چشمگیر این کارگاه آغاز شده و در مدت کوتاهى، تعداد خطوط تولید به چند برابر افزایش یافتند. اکنون ما این امکان را داشتیم که فروشگاهى را هم در یکى از خیابان هاى ‌تبریز دایر کرده و محصولات خود را به فروش برسانیم.

(۱۳۵۳ تا ۱۳۶۲ ( تولد گروه صنعتى نجاتى (آناتا)

بدنبال استقبال مردم تبریز و شهرهاى مختلف ایران، ما مصمم شدیم که یک کارخانه بزرگ براى تولید انواع شیرینى و شکلات (در سال ۱۳۵۳) تأسیس کنیم. من گروه صنعتى نجاتى را به ثبت رساندم و محل فعلى کارخانه را خریداری کردم. به فاصله یک سال، خط تولید مکانیزه بیسکویت و خط تولید مکانیزه ویفر در این محل نصب و راه اندازى شدند و اولین گروه از تولیدات بیسکویت و ویفر با مارک آناتا به بازار عرضه شدند. در آن زمان، هم کارگاه قندریزى، هم کارگاه آبنبات، تافى و هم کارخانه بیسکویت و ویفر در حال فعالیّت بودند. استقبال بی سابقه بازار از مارک آناتا باعث شد که در مدت کوتاهى، شعبه هاى فروش شرکت نیز افتتاح شده و تنها سه سال پس از آغاز تولید مکانیزه بیسکویت و ویفر، صادرات آناتا به کشورهاى همجوار نیز آغازشد.


t.me/successcup

  • مرد انگیزه ایران

سالک نجات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی