جام موفقیت

بهترین شبکه انگیزشی ایران

جام موفقیت

بهترین شبکه انگیزشی ایران

جام موفقیت

😎ما اولین نیستیم
اما بهترینیم😎
⭕اهداف:
✅ایجاد انگیزه
✅ارائه روش های کسب موفقیت
✅ارائه ایده کاری

پربیننده ترین مطالب

۹۰ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

۳۰
مهر


تنها کسانی مشکل ندارند که در گورستان آرمیده اند.


🍀مشکلات نشانه زندگی هستند.

🍀مشکلات نشانه این هست که تو داری تلاش می کنی.

🍀مشکلات یعنی دنبال تغییر زندگیت هستی.

🍀مشکلات یعنی تو میخوای که عوض بشی.


ما در سایه مشکلات رشد میکنیم...

و قویتر میشویم.

مشکل داشتن نشانه زنده بودن توست.



🌺 یادت باشد مشڪلاٺ همیشگی نیستند.

🌺 تاریخ انقضا دارند...

🌺 همه حل میشوند!


 یادمان باشد به مشکلات به دیده ی یک مسئله نگاه کنیم


http://t.me/successcup

  • مرد انگیزه ایران
۳۰
مهر

Ebarattakidy8


👌این عبارت تاکیدی مثبت را هر روز با خود تکرار کن :

پول و ثروت هر روز در زندگی من بیشتر و بیشتر می شود.🌺

t.me/successcup

  • مرد انگیزه ایران
۳۰
مهر

#ایده-کاری


✔️پیشنهاد اول:

برای آدم های فنی و دست به آچار

- می تونی نصاب پرده بشی سود خوبی داره

- میتونی نصاب لوازم بهداشتی ساختمان بشی بهتره و کارش هم کمی سبک تر

- می تونی تعمیرکار وسایل برقی خونه بشید

✔️پیشنهاد دوم:

برای آدم خوش سر و زبون

- می تونی فروشنده لوازم بهداشتی خونه ها بشی مثل شامپو، پوشک بچه و ... البته تبلیغات و بازاریابی یادتون نره

✔️پیشنهاد سوم:

دختر خانمی گلسازی رو به خوبی بلد بود، گلهای زیبا درست میکرد و اونا رو میبرد آرایشگاه های زنانه به خود آرایشگر و مشتری ها می فروخت و جالب اون که بعد از مدتی دو تا کارمند هم برای خودش استخدام کرد.

✔️پیشنهاد چهارم:

خانمی در آشپزی و شیرینی مهارت داشت، او در یک مجتمع صد واحدی زندگی میکرد. به تبلیغات پرداخت و صبح ها که شوهرش خونه نبود کلاس های آشپزی و شیرینی پزی رو در خونه دایر کرد و الان بعد از بیست و پنج سال یک آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی واسه خودش تاسیس کرده است.

t.me/successcup

  • مرد انگیزه ایران
۲۹
مهر

دریافت

حجم: 8.5 مگابایت


● برای کسانی که مرد عمل هستند


  • مرد انگیزه ایران
۲۹
مهر

🍂 به خاطر تمام لحظاتی که شاد شاد شاد نبودیم باید استغفار کنیم 

خدا و ملائکه از انسانی که شاد شاد شاد نباشد متنفر است 

باور کنید ... 🍂


🍁 آمار داده است (قلیل من عبادی الشکور ؛کم هستند از بندگان من که شکور باشند) 

بقیه افسرده اند، ناراحتند، سرد و بی انرژی و بی روح هستند 

منفی باف و منفی نگر هستند 🍁


⚘ ابلیس حال آن هارا خراب می کند 

ابلیس لبخند بر لبش می نشیند وقتی تو اخم بر چهره داری و دلت شاد نیست ⚘

⚡این ها بی دینی است ⚡


🎋 به فرزندانمان هم باید یاد بدهیم لذت بردن از زندگی رو 

شاید حرام باشه پدر و مادر به بچه هاشون گناه یاد بدهند . آیا این خوبه ؟ 

مخصوصا مادر 

گناه تزریق کنه در روح فرزند ؟ 

گناه چیه ؟ 

( خود مادر ناراحته ! ) یاد میده به بچه ناراحت و ناراضی بودن رو 

لذت نمیبره از زندگی 

منتظر چیز دیگری غیر از زندگیه تا لذت ببره، او فقط با مرگ آرام خواهد شد 🎋


که البته آغاز ناآرامی های او خواهد بود


🍁 حرف های استاد عزیزم 🍁

t.me/successcup

  • مرد انگیزه ایران
۲۹
مهر

RoobeAseman

برای دریافت آرزوهای خود باید احساس خوشایندی داشته باشید و روی بسامد احساس خوب قرار گیرید. بدین ترتیب است که آنچه درخواست کرده اید دریافت خواهید کرد.

"راندابرن"

t.me/successcup

  • مرد انگیزه ایران
۲۸
مهر

Successsecret13

‏اگر فکر میکنید

از سن شما برای پیدا کردن مسیر زندگیتان گذشته

واحساس پیر شدن دارید 

حتما تصویر بالا رو ببینین و با دقت مطالعه کنین 


انسان هیچ وقت تموم نمیشه

t.me/successcup

  • مرد انگیزه ایران
۲۸
مهر

Angizeshy4

نیروی معجزه آسایی که بزرگترین رویاها و آرزوهای ما را تحقق میبخشد، در درون همه نهفته است، وقت آن است که این نیرو را آزاد کنیم!

t.me/successcup

  • مرد انگیزه ایران
۲۸
مهر

Successkarafarin012

آقای محمد جواد سلاله نوری (قسمت اول)




در مرداد ماه سال 1316 شمسی در شهر نجف اشرف در خانواده ای روحانی متولد شدم. پدرم از اساتید بسیار محترم علوم دینی و حوزوی بود. در آن دوران حقیقتاً، زندگی روحانیون توام با سختی بسیار در امور مادی بود، لذا در هر لحظه از دوران کودکی و نوجوانی در خانواده با انواع فشارها و مشکلات مادی دست به گریبان بودیم.


تحصیل را در مکتب خانه آغاز کردم و بعد از شکل گیری نظام جدید آموزشی برای ادامه تحصیل در  آن مدارس مشغول شدم. یازده ساله بودم که دست روزگار مرا از مهر پدر محروم کرد. نداشتن پشتوانه مالی پس از فوت ایشان، مرا وادار کرد تا در کنار تحصیل به کار و فعالیت مشغول شوم، در آن زمان به عنوان شاگرد یک مغازه پارچه فروشی کار می کردم. هجده ساله بودم که توانستم یک مغازه پارچه فروشی در بهترین موقعیت بازار نجف، اجاره و به صورت مستقل کار کنم و به سرعت پیشرفت کرده و بسیار معروف شدم.


در بیست سالگی شاهد کودتای نظامی عراق بودم که باعث تحولات بسیاری در وضعیت کشور شد و تصمیم گرفتم که به بازار بزرگ تری وارد شوم، لذا آنچه که داشتم فروختم و به بغداد مهاجرت کردم.


در بغداد به عنوان حسابدار مشغول به کار شدم. از آنجا که دیدن تجارب کشورهای اروپایی برایم جذابیت خاصی داشت، جهت یادگیری زبان انگلیسی، در مدرسه انگلیسی ها ثبت نام کردم که در سفرهایم به اقصی نقاط جهان لازم و مفید بود. علاوه بر آن در طی سال ها با حضور در دورهای مختلف مدیریتی و صنعتی اطلاعات لازم برای اداره مجموعه­­ ای صنعتی را فرا گرفتم.


پس از دو سال حسابداری، به کار آزاد در این زمینه علاقه مند شدم و اقدام به تجارت و واردات ساعت از کشور سوئیس و پخش آن در عراق کردم و در مدت چند سال به عنوان تاجری سرشناس در بازار شورجه که مرکز اصلی تجارت بغداد بود (بازاری مشابه بازار فعلی تهران)، شناخته شدم.


در آن دوران همواره به دنبال ایجاد تحول در زندگی خودم و خانواده ام بودم و ایده های تازه ای در سر داشتم؛ ایده هایی که با سفر به گوشه کنار جهان آنها را پرورش می دادم. حدود 27 سال داشتم که در یکی از سفرها به دور دنیا چرخیدم. به آسیا (هند، چین، تایوان و ژاپن)، چندین ایالت آمریکا، کانادا، اکثر کشورهای اروپایی و نهایتاً کشورهای خاورمیانه سفر کردم و نمایشگاه های مختلف صنعتی را از نزدیک دیدم. من این روند را همواره در زندگی کاری داشتم و در مجموع با سفر به بیش از 80 کشور دنیا، به صورت پیوسته از عمده نمایشگاههای صنعتی و کارخانه های تولیدی در سراسر دنیا بازدید کردم.

ادامه دارد...

t.me/successcup.ir

  • مرد انگیزه ایران
۲۷
مهر



💰چطور انتظار همراه با شادی، معجزات مالی را می آفریند؟💰


این تمرین ساده را امتحان کنید. در ذهنتان، این امید را بیافرینید که بعد از اتمام این برنامه، عملاً بدانید که چطور با رفاه زندگی کنید. امیدوار باشید که ثروت را جذب خواهید کرد. اهداف مالی تان را دوباره مرور کنید، و امید داشته باشید که آنها به حقیقت خواهند پیوست.


❓ امید داشتن به این موارد چگونه احساسی است؟ احتمالاً خیلی رغبت برانگیز نیست. زیرا وقتی شما امید چیزی را دارید، همیشه با ناراحتی میدانید که احتمالاً چیزی را که میخواهید، به دست نخواهید آورد.


💯حالا این تمرین را دوباره تکرار کنید. اما این بار احساسی انتظار همراه با شادی را بیافرینید. با یقین کاملی، انتظار داشته باشید که بعد از اتمام این برنامه ی رفاه اوضاع مالی خوبی خواهید داشت. انتظار داشته باشید ثروت به سمت شما جاری شود. انتظار داشته باشید که همه ی اهدافتان تحقق بیابند. انتظار نسبت به امید حسی قوی تر است، زیرا اقتضا می کند که آنچه را که می خواهید، اکنون در راه رسیدن به شماست. در انتظار، جای تردید نیست.


✅امروز میخواهم شما یک حالت عاطفی شدید را مبنای قدرت انتظار همراه با شادی بیافرینید، و سپس می خواهم این احساس را مشتاقانه تا ادامه ی این برنامه به همراه داشته باشید. امروز از شما می خواهم تا تردید و نگرانی را در همه ی امور مالی تان دور کنید، و این را با انتظار رسیدن به ثروت فراوان جایگزین کنید.


انتظار داشته باشید ثروت به صورت مغناطیسی به سمت شما جاری شود. انتظار داشته باشید که ذهنتان روزانه پیشرفت کند تا ثروت بیشتری را در خودش جای دهد. انتظار داشته باشید که با وجود آنکه نمیدانید ثروت از کجا میاید، اما آماده ی رسیدن آن از هر منبعی باشید. انتظار داشته باشید با افراد برخورد کنید که ایده های پول ساز را به شما معرفی کنند. انتظار داشته باشید که به هنگام مواجهه با ایده های پول ساز کاربردی در تجربه هایتان، آنها را تشخیص دهید. انتظار داشته باشید که به راحتی بتوانید هر برنامه ی ایجاد ثروت را که شما را جذب می کند، دنبال کنید. انتظار داشته باشید که به صورت طبیعی به یک حالت خلاق و مرفه تکامل پیدا کند.


هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید!

من با شادی انتظار دارم که معجزه های مالی در زندگی ام اتفاق بیافتد. من میدانم که کائنات به راحتی قادر به برآوردن تمام نیازهایم است. پس انتظار خواهم داشت که تمامی نیازهایم برآورده شوند. من با شادی انتظار یک آزادی کامل مالی را دارم.


اقدام کنید: تمرینی را که در بالا مطرح کردم دنبال کنید. تا آن جایی که می توانید قدرتمندانه احساس انتظار همراه با شادی را در

خود به وجود آورید. کاملاً ایمان داشته باشید که همه آرزوهایتان بدون شک در تجربه هایتان است. انتظار معجزه را در زندگیتان داشته باشید، و به مدت ۵ دقیقه باور کنید که معجزه های مالی از آن شماست.


«در افکار یا امورتان نپذیرید که کاستی مکان یا واقعیت داشته باشد و تنها حضور کثرت و فزونی را بپذیرید. هر انچه را که دارید تمجید کنید، حتی اگر بسیار کوچک باشد، و تلقین کنید که دائماً در حال رشد کردن است.»


t.me/successcup.ir

  • مرد انگیزه ایران