جام موفقیت

بهترین شبکه انگیزشی ایران

جام موفقیت

بهترین شبکه انگیزشی ایران

جام موفقیت

😎ما اولین نیستیم
اما بهترینیم😎
⭕اهداف:
✅ایجاد انگیزه
✅ارائه روش های کسب موفقیت
✅ارائه ایده کاری

پربیننده ترین مطالب

☆ قانون جذب

دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۲۷ ق.ظ

قانون جذب ۰۱


چرا برخی آنقدر خوش شانس هستند و بسیاری دیگر بد شانس؟؟؟ چرا برخی به هرکاری دست می زنند موفق می شوند و بسیاری پشت سرهم شکست می خورند؟


چرا "موفقیت مالی"، "موفقیت تحصیلی"، "موفقیت در معنویات"، "موفقیت در امور خانواده"، "موفقیت شغلی"، "موفقیت در ارتباطات" و بطور کلی هر موفقیتی تنها نصیب افراد خاصی می شود؟


من مدتها در لابلای کتابها و از طریق اساتید دانشگاه به دنبال پاسخی مناسب برای این پرسشهای ذهنی خودم بودم، اما هیچ جوابی مرا قانع نمی کرد تا اینکه بطور تصادفی فیلم مستند "راز" یا قانون جذب را دیدم.

چقدر " قانون جذب " یا " قانون راز" یا همان " قانون جذب کائنات " را قبول دارید؟ چقدر باور دارید که خداوند، دوست دارد تو را در اوج شادی و موفقیت ببیند؟چقدر اتفاقات بزرگ را در زندگی خود و دیگران مشاهده کرده‌اید؟آیا جزئیات کاربرد قانون جذب و به عبارتی " رازهای ناگفته قانون جذب " را می‌دانید؟


به‌طور مشخص این قانون پس از انتشار "کتاب راز " (the secret) توسط خانم راندا برن (Rhonda Byrne) در اواخر سال 2006 به‌سرعت محبوبیت خود را در میان عموم مردم بازیافت.


خانم راندا برن (خالق قانون جذب) در تعریف ساده قانون جذب کاینات می گوید: "ما هر آنچه را که اغلب به آن فکر می‌کنیم، چه خوب چه بد، جذب خود می‌کنیم."


✅مراحل قانون جذب


۱)درخواست


درخواست اولین مرحله قانون جذب است و مرحله بسیار مهمی است. قبل از درخواست مطمئن شوید چیزی را درخواست کنید که واقعا آرزومند آن هستید. بعد از اینکه کاملا تصمیم گرفتید که خواسته تان چیست، تمرکز کنید و درخواست کنید. درخواست ورود به پروسه آرزو است و آفرینش آغاز می شود و در خواستتان محقق خواهد شد.


۲)باور


مرحله دوم قانون جذب قانون باور می  باشد. در این مرحله باید باور داشته باشید و تجسم کنید که چطور اتفاقات دلخواه شما می افتد و بگذارید که احساس رضایت از چیزی که میخواهید اتفاق بیفتد در شما به وجود بیاید. احساس خود را همواره خوب نگه دارید و بدانید که تمامی درخواست های شما توسط جهان پاسخ داده می شود.


۳)دریافت


مرحله سوم قانون دریافت می باشد. وقتی شما مرحله درخواست و باور قانون را انجام دادید، به شما تبریک میگوییم، زیرا شما شایسته دریافت خواسته های خود هستید. خود را لایق بدانید و به گونه ای رفتار کنید که گویا خواسته خود را دریافت کرده اید. در خود هیجان ایجاد کنید چرا که همین هیجان کمک می کند که پروسه ظهور به ثمر برسد.


*برای یک تغییر و تحول بزرگ آماده شوید، لبخند بزنید و شکرگزار خداوند باشید که با قوانین او آشناتر شده اید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی