جام موفقیت

بهترین شبکه انگیزشی ایران

جام موفقیت

بهترین شبکه انگیزشی ایران

جام موفقیت

😎ما اولین نیستیم
اما بهترینیم😎
⭕اهداف:
✅ایجاد انگیزه
✅ارائه روش های کسب موفقیت
✅ارائه ایده کاری

پربیننده ترین مطالب

کارآفرینان موفق (۱۳)

جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ


🌟آقای سلاله نوری (قسمت دوم)


پس از مدتی وارد کار صنعتی شدم و قرارداد کارخانه تولید ظروف ملامین را برای اولین بار در کشور عراق، با یک شرکت معروف سوئیسی به امضا رساندم ولی قبل از بهره برداری، متاسفانه مجبور به ترک عراق و انتقال به ایران شدم. در سال 1348 شمسی تجار ایرانی مقیم عراق، اولین گروهی بودند که توسط صدام حسین از عراق اخراج شدند. در آن زمان در لندن بودم و با اطلاع از این حادثه،  به تنهایی و بدون خانواده و با پولی معادل فقط 5000 تومان به ایران وارد شدم و در منزل برادر بزرگترم ساکن شدم.


مدت شش ماه در ایران به تحقیق و بررسی پرداختم و به شهرهای مختلف سفر کردم  مراجعات مکرری به وزارت صنایع داشتم و مذاکرات و مکاتبات بسیاری با ایشان انجام دادم و با توجه به اطلاعاتی که در مورد صنایع داشتم از آنها خواستم اگر پیشنهادی برای شروع کار دارند به من ارائه کنند. آنها پس از شنیدن حرف ها و ایده هایم متوجه شدند که با بازدید از نمایشگاه های صنعتی دنیا اطلاعات مفیدی در مورد صنعت نساجی دارم، لذا پیشنهاد کردند به اصفهان که مرکز نساجی ایران بود، بروم و مجوز تاسیس کارخانه ای را از اداره صنایع اصفهان بگیرم.


پس از شش ماه تلاش نهایتا در سال  1348شمسی موافقت اصولی شرکت گلبافت را گرفته و با توجه به ایده های بزرگی که داشتم "شرکت گروه صنعتی گلبافت" را تاسیس نمودم و مجدداً کار را از صفر شروع کردم. این بنیان کار بزرگی بود که با لطف الهی و عنایت ائمه اطهار علیهم السلام از آن تاریخ تا نیمه سال 1390 هجری شمسی شخصاً به عنوان مدیرعامل، سکان دار  آن بودم وتوانستم در مراحل متعدد، با ایجاد نوآفرینی، بازار نساجی ایران را متحول کنم.


"گلبافت" نام تجاری است که شخصاً آن را ایجاد کردم که به سرعت تبدیل به یکی از معروف ترین برندهای نساجی در ایران، کشورهای همسایه و خاورمیانه و اکثر کشورهای اسلامی گردید و در چند سال آخر حضورم در شرکت گلبافت، به عنوان قوی ترین و معروف ترین برند صنعت منسوجات کشور شناخته شد.


اینجانب و برادرم، جناب آقای سید محمد حسن سلاله نوری، بعد از 42 سال مدیریت در سمت مدیرعامل و مدیر کارخانه با واگذاری سهام خود از شرکت گروه صنعتی گلبافت جدا شدیم و به صورت مستقل تاکنون در شرکت گلریس اصفهان مشغول فعالیت می باشیم. انواع منسوجات خانگی (لحاف، بالش، ملحفه، تشک های تاشو و طبی فنری، محافظ تشک، حوله، روفرشی) در این شرکت تولید، تامین و عرضه می گردد. سفرخواب، محصول انحصاری (با ثبت طرح صنعتی) این شرکت می باشد. 


در طول بیش از 47 سال فعالیت صنعتی، کارآفرینی و ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای ده ها هزار نفر از جمله افتخارات اینجانب است که همواره خداوند را به این توفیق شاکرم.


اینجانب به عنوان بنیانگذار شرکت گروه صنعتی گلبافت در جلسات مختلف مفتخر به دریافت انواع لوح و تندیس ها شدم و یکی از اعضای بسیار قدیمی اتاق های بازرگانی، انجمن مدیران صنایع ایران، انجمن صنایع نساجی ایران بودم.


t.me/successcup

  • مرد انگیزه ایران

سلاله نوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی